Adivive (komórki macierzyste, preadipocyty)

Opis

Adivive to system umożliwiający pobranie i podanie tkanki tłuszczowej w zamkniętej, sterylnej procedurze.
Produktem końcowym Adivive jest wysokoskoncentrowany materiał: młode komórki tłuszczowe i stromal vascular fraction SVF (komórki macierzyste, preadipocyty). Materiał do autotransplantacji pobiera się specjalną strzykawką, po podaniu miejscowego znieczulenia. Pozyskuje się go z takich obszarów jak: okolice kolan, brzuch, uda i pośladki. System odseparowuje najbardziej wartościowy materiał bogaty w komórki macierzyste.

Zabieg polega na pobraniu tkanki tłuszczowej z okolic ud, kolan lub brzucha, odpowiednim jej odwirowaniu i przeszczepieniu w inne miejsce w naszym ciele.

Zabieg poprzedzony jest konsultacją medyczna w celu  oceny ewentualnych przeciwwskazań. Ustalone zostają obszary, z których pobrana zostanie tkanka, a także miejsc iniekcji. Przed wykonaniem zabiegu pacjent poddany zostaje znieczuleniu miejscowemu. Jednorazowo pobiera się ok. 20-30 ml tłuszczu, który następnie po odwirowaniu uzyskuje swoją ostateczną objętość. Bogata w komórki macierzyste tkanka tłuszczowa jest następnie wstrzykiwana w wybrane obszary za pomocą specjalnej kaniuli. Cały zabieg trwa do 2 godzin.

Pozyskany preparat używany jest do precyzyjnego modelowania twarzy  z jednoczesnym efektem odmładzającym oraz rewitalizującym. Przeszczepione komórki bez problemu się przyjmują, unaczyniają oraz zaczynają funkcjonować w miejscu przeszczepu, stanowiąc w pełni  naturalny, autogenny wypełniacz.

Efekt wypełnienia uzyskany za pomocą systemu Adivive  jest natychmiastowy i trwały, natomiast efekt odmładzający narasta stopniowo w ciągu trzech miesięcy. Uzyskane wypełnienie utrzymuje się przez wiele lat.

– bruzdy i zmarszczki
– wolumetria twarzy
– utrata elastyczności skóry
– rewitalizacja skóry
– modelowanie twarzy
– likwidacja blizn
– lipodystrofia
– odmłodzenie skóry

Przeciwskazania

– ciąża i karmienie piersią
– zaburzenia krzepliwości krwi
– aktywne infekcje
– przyjmowanie leków rozrzedzających krew
– choroby nowotworowe
– zakrzepica

Zalecenia przedzabiegowe

Przed zabiegiem niezbędna jest konsultacja lekarska, na której lekarz ocenia ogólny stan zdrowia pacjenta, ustala zakres i przewidywane efekty zabiegu oraz zleca potrzebne badania. Badania do wykonania przed zabiegiem:

– Poziom cukru
– Jonogram
– Lipidogram
– Grupa krwi
– Morfologia
– INR, APTT
– OB
– Szczepienie WZW
– EKG (po 45 roku życia)

Badania muszą być wykonane nie wcześniej niż 7 dni przed zabiegiem. W celu zapewnienia Państwu maksimum bezpieczeństwa wymagane są:
6 godzin przed zabiegiem pacjent musi być na czczo,
10 dni przed zabiegiem należy odstawić wszelkie leki wpływające na krzepnięcie krwi

Zalecenia pozabiegowe

– Chłodzenie miejsca z którego została pobrana tkanka tłuszczowa
– Opatrunek uciskowy w miejscu pobrania tkanki tłuszczowej

Przez 1-2 doby po zabiegu:
– unikaj wzmożonego wysiłku fizycznego
– śpij w czystej pościeli
– unikaj bliskiego kontaktu ze zwierzętami
– dbaj o czystość miejsc wkłuć
– nie dotykaj twarzy brudnymi rękoma
– Przez około tydzień od zabiegu:
– nie opalaj się, nie korzystaj z sauny, solarium, krioterapii, basenu

Po 3-4 tygodniach:
– zgłoś się na wizytę kontrolną.

W razie wystąpienia objawów niepożądanych skontaktuj się z lekarzem.

CZEKAMY NA WAS